Kontaktní centrum
Jsme připraveni reagovat na široké spektrum vašich požadavků a připomínek! Kontaktní centrum společnosti Alliance Healthcare čítá více než 19 odborně proškolených, specializovaných telefonních operátorek. Čtyři operátorky se věnují nemocnicím, šest operátorek přijímá příchozí hovory zákaznické linky a 9 operátorek patří do oddělení kontaktního centra pro prodej.
800 310 101
Provozní doba: PO – PÁ 7:30 – 17:00
Operátorky kontaktního centra zajišťují:
- objednávky do 5 položek
- u objednávky nad 5 položek vložení požadavku do volacího kalendáře (volá oddělení prodeje v určeném čase)
- evidence reklamací
- ověření modemové (elektronické) objednávky
- zasílání dodacích listů modemem, e-mailem, informací o přístupu k dodacím listům na webu Alliance Healthcare
- vyřízení dotazů na sortiment, úhrady VZP, doplatky a ceny
- přihlášení na web – heslo, poradna pro zákaznickou zónu na webu Alliance Healthcare
- informace o slevách a akcích společnosti Alliance Healthcare
- nedodání dodávky, doprava, zařazení na trasy